Niin, kävin sitten launtaina Sen luona. Katsottiin pari leffaa ja juteltiin niitä näitä. Se vaikuttaa mukavalta ja Sen kanssa on helppo jutella. Testasin Sen huumorintajun heti kättelyssä eli katsottiin Borat, se on mun mielestä niin hauska. Siinä on aika rankkaa läppää mut muhun se uppoo hyvin. Se läpäisi testin eli tykkäs Boratista ja naurettiin yhdessä, jopa minä nauroin vaikka toi tais olla nyt kahdeksas kerta kun katoin sen. Toivottavasti tästä vois kehittyä jotain, mä niin haluaisin. Kaipaan niin sitä että on joku jonka kanssa jakaa asioita, olen niin kyllästynyt tähän sinkkuiluun. Kävi sit vielä niin et kun palasin Sen luota yöllä kotiin Hoito2 koitti soittaa... Ja olen niin tyytyväinen itseeni kun en vastannut, koska mä todella haluan elämältäni nyt jotain muuta kuin seksiä ilman tunteita.

Enhän mä tiedä Siitä vielä paljon mitään mut haluaisin kyllä tietää ja toivon että Sekin haluaa tietää musta. Se vaikuttaa tosi semmoselta jalat maassa tyypiltä ja just sellaista mä kaipaan. Mä en enää koskaan halua sekoittaa itseäni niihin narsistisiin egoisteihin joihin yleensä tapaan ihastua. Mä kaipaan ihmistä joka rakastaa mua, jolle mä olen ykkönen ja joka haluaa elää mun kanssa loppu elämänsä. Mä haluan ihmisen jota mä voin rakastaa ja joka on mulle maailman tärkein, luotettavin ja rakkain. Mulla on niin iso tarve saada hellyyttä ja antaa sitä että todella toivon että tästä kehkeytyisi oikea suhde.

Mä oon niin tottunut siihen et harrastan seksiä ilman tunteita et en ees osaa kuvitella miltä tuntuis harrastaa seksiä jonkun kanssa josta oikeasti välittää. Mut on ihanaa olla jonkun kanssa, tutustua ja katsoa mihin tää johtaa. Ja että se fyysinen läheisyys tulee vasta sitten kun on oikeasti tunteita mukana.

Mä lupaan itselleni et en mieti sitä mitä sitten jos tästä ei tulekaan mitään. Elän nyt vaan tässä hetkessä ja nautin niistä pienistä asioista joita tulee eteen. Sitä ei voi nauttia nykýisestä jos jo murehtii tulevaa.