sai juuri äsken vahvistuksen. Voi v**tu. Yks työkaveri näki nää mun uudet hiukset nyt ekaa kertaa ja totes sitten vaan et kyllä ne entiset oli paremmat. Mä tiesin tämän! Mut toisaalta se nyt on ihan sama millaiset hiukset mulla on rumalta mä näytän kuitenkin. Miks mä en voi olla niinkuin mun yks kaveri joka on aina nätti kuin nukke. Sillä on aina hiukset nätisti, kauniit kasvot joissa ei ole finnejä ja se on aina pukeutunut silleen yksinkertaisesti mutta tyylikkäästi. Että mä kadehdin sitä! No, täytyy ajatella niin että se on tavoite jota kohti mun pitäsi pyrkiä.

Mä en saa nyt alkaa kyllä oikeesti ajattelemaan sitä kuinka rumalta mielestäni näytän. Sillä ihminen joka ajattelee olevansa ruma alkaa myös näyttää rumalta koska ei kanna itseään kunnialla. Eli mun täytyy nyt vaan kantaa nää ylimääräset kilot ja muut ongelmakohdat itsessäni jotta en muutu totaaliseksi hirviöksi. Täytyy käydä tota itseinholistaa läpi ja miettiä mihin pystyy heti vaikuttamaan ja aloittaa siitä. Kohta 10. hoitamattomat jalat, aloitan siitä tänään, teen itselleni jalkahoidon ja lakkaan varpaankynnet. Se toivottavasti piristää mun mieltäni ees vähän.

Nyt mä lopetan tän valituksen ja ajattelen jotain muuta kuin itseäni.