Ihanaa tuntea olonsa hyväksi!! Voi kun tällainen olo olisi useammin! Eilen olin yhdessä työyhteistyökumppanin järjestämässä iltatilaisuudessa ja oli todella mukavaa olla ihmisten kanssa eikä tullut yhtään sellainen ahdistava olo kun mulle monesti tulee kun olen jossain missä on paljon ihmisiä. Siis monesti mulle tulee sellainen ulkopuolinen olo ja tahdon vaan äkkiä pois sellaisista tilanteista, mutta eilen ei tullut. Ja eilisen illan kruunasi vielä yksi juttu mistä en oikein tiedä mitä ajattelisin mut tällä hetkellä ajattelen siitä niin et tyydyn siihen nyt sellaisena kuin se on, enkä odota mitään enempää. En uskalla odottaa etten vaan putoa korkealta ja kovaa. Mutta se illan kohokohta teki tosi hyvää mun itsetunnolle ja se on varmaan osasyy siihen miks tunnen oloni nyt niin hyväksi.

Ihanat asiat jatkuu huomenna, mulla on vapaapäivä ja meen parturiin. Odotan innolla minkälainen tukka on kun lähden pois parturista, koska en vielä tiedä mitä aion tehdä. Sen tiedän et jonkun ison muutoksen teen, koska mulla on nyt tarve uudistua. Mulle niinkin pieni asia kuin uusi tukkatyyli merkitsee tosi paljon, koska olen pitkään tuntenut itseni niin rumaksi että jos se auttais mua muuttamaan mun ajatusmaailmaa siihen suuntaan et ehkä mä en sitten olekaan niin kamala kun mitä luulen.

Siitäkin tuli hyvä olo kun kävin äsken ruokkiksella syömässä ja sit sain oksennettua kaiken pois. Mun on ihan pakko saada nää kilot karisemaan jotta voin tuntea olevani hyväksytty. Koska en halua että ihmiset ajattelee että olen saamaton laiskimus joka leviää kuin pullataikina. Lihavuushan on omasta saamattomuudesta ja itsensä hallitsemisen puutteesta johtuva vika. Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeutta olla lihava. Ei ole mitään syytä joka oikeuttaa ihmisen olevan läski. Läski on rumaa, eikä kenenkään pidä joutua katselemaan sellaista.

Voi toivottavasti tää päivä jatkuu yhtä hyvällä mielellä kuin tähänkin asti että voin todeta että ei munkaan elämä pelkkää paskaa ole vaan mullekin on tarkoitettu jotain hyvää tässä elämässä.