Paljonko suklaata voi syödä kolmessa minuutissa? Vastaus: yhden Dove patukan, yhden king size Marsin ja Pandan hurmaava valkoinen suklaalevyn. Kyllä vaan, ja lisää olis tehnyt mieli. Mutta miksi syödä karkkia jos kuitenkin heti syötyään oksentaa kaiken pois? Siihen en vielä tiedä vastausta. Vastausta kysymykseen odotellessani jatkan valitsemallani tiellä, sillä nyt olen siinä pisteessä että en kehtaa olla ihmisten ilmoilla jos lihon enää yhtään. Joten oksentaminen on tällä hetkellä ainoa keino taistella kiloja vastaan, koska syömistä en jostain syystä pysty tällä hetkellä lopettamaan. Huomenna alkaa psykoterapia... ...Mulla ei tosissaan ole kovin suuria odotuksia sen suhteen, mut koitetaan nyt sit sitäkin. Odotan mielenkiinnolla mitä sanottavaa tädillä on tästä oksentamisesta, kun mun mielestä tää nyt on ihan normaali keino hallita kilojaan. Mun yks kaveri on laihtunu tosi paljon ja se näyttää tosi hyvältä. Toiset sanoo sille et se ei saa sit enää yhtään laihtuu, mut mä oon kateellinen sille! Tosin sillä on kyllä jonkun verran mahaa eikä sillä ole luut näkyvissä et kyllä sekin vois vielä parantaa.

Harmi kun mulla ei ole vaakaa. Täytyy aina salaa käydä äitin ja isän tykönä vaa´alla. Nytkään en edes tiedä paljonko tämä pikku possu painaa. Oikein pelottaa ajatellakin. Tunnen kuinka mun vatsa pullottaa ja jenkkakahvat pursuaa ulos housuista. Y Ö K.