Tuntuu todella pahalta. En millään kestäisi olla täällä töissä. Tekee mieli sanoa suorat sanat seuraavalle joka tulee kysymään jotain tämänpäiväisestä ilmoituksesta tai kommentoimaan jotain muka vitsikästä. Oikeesti olen niin täynnä tätä olemista täällä. ***tu mua kiinnosta jutella mukavia joka ainoon ihmisen kanssa!! Ne ei vaan tajuu et mä vaan esitän iloista ja et mua kiinnostaa niitten jutut vaikka ei kiinnosta pätkääkään. Hyvä kun edes kiinnostais omat asiat saati sitten muitten.

Voi kun tietäs miks tää oleminen tuntuu näin vaikealta. En tiedä, täytyy huomenna soittaa lekurille et se kirjottaa apteekkin reseptin vaikka Xanoreita et kestäis olla täällä töissä. Ei tuu muuten mitään, en jaksa vetää tätä näytelmää muuten. Xanorit auttaa sen verran et pystyn olemaan ilman et ahdistun joka kerta kun joku katsookin mua päin, saati sitten tulee puhumaan jotain.

Menee hermot sit siihenkin et ei ole sieltä Kelasta tullut vieläkään päätöstä siitä et pääsenkö aloittamaan sen terapian vai en. Pelkään et sieltä tulee kielteinen vastaus koska mulla ei todellakaan ole varaa kustantaa viikoittaista terapiaa omista rahoista ja olen nyt tosiaan siibnä tilassa et joku ratkaisu on löydyttävä. Mä todella olisin nyt valmis siihen terapiaan vaikka en ole sitä mieltä alusta asti ollutkaan. Nyt vaan tuntuu siltä että tätä masennusta ja ahdistuneisuutta on jatkunut jo liian pitkään ja pelkällä lääkehoidolla ei tunnuta etenevän.

IHMAIWTD