Ihanaa että on perjantai, ollut niin raskas työviikko että viikonloppu tulee todella tarpeeseen. Olen niin totaalisen kyllästynyt työhöni tällä hetkellä että ei mitään rajaa. Pakko alkaa katselemaan jotain muuta hommaa sillä tämä työ ei tyydytä minua ja mkä pahinta, mua ei arvosteta tippaakaan. Eräskin työkaveri soitti eilen ja kysyi puhelimessa että saako hän ihan suoraan kysyä että mitä minä oikeen nykyään teen. Voi ***tu oikeesti! Vaikka meidän yksikkömme nyt ulkoistettiinkin niin ei mun työni ole muuttunut mihinkään. Tämän viikon olen hoitanut vielä kahden sairaslomalla olevan työkaverini työtkin joten täytyy sanoa että kyllä on aikalailla tullut tehtyä kaikenmoista. Pitäisi varmaan jäädä itse pariksi viikoksi pois niin huomaisivat sitten että en minäkään täällä ihan tyhjän panttina ole...

Mitäs sitä sitten viikonloppuna tekisi? Ei yhtään mitään, ihanaa! Aion vaan olla ja nauttia tekemättömyydestä kun olen koko viikon ollut päivät töissä ja töitten jälkeen painellut tukka putkella johonkin. Huomenna aion myös nukkua niin pitkään kuin vain mahdollista ja kun herään niin juon kaikessa rauhassa kahvia ja luen kirjaa. Huomenna siis luvassa sängyssä makoilua, kahvin juontia ja lukemista, ah autuutta!

Ja mikä parasta, huomenna tapaan ehkä Sen! Huomista odotellessa...