Ei siitä yhdestä ihmisestä nyt sitten eilen kuulunut mitään... Tätä mä just pelkäsinkin, mä elättelen toiveita ja sit käykin huonosti siksi en koskaan uskalla edes toivoa mitään hyvää tapahtuvan itselleni. Mä soitin sille maanantaina ja nyt tosiaan odotan sen ottavan muhun yhteyttä. Jos tänäänkään ei kuulu mitään niin lakkaan odottamasta yhteydenottoa ja totean taas kerran ettei minulle ole tarkoitettu onnea tässä elämässä.

Tein eilen päätöksen saada kroppani hyvään kuntoon, aloitin kuntoilun ja aion treenata ongelmakohtia jotta voin olla omassa vartalossani tyytyväisenä. Mulla on kaikki fyysiset edellytykset saada hyvä kroppa, tarvitsen vaan treeniä ja tietty pitää lopettaa se ylenmääräinen mässäily. Kävin juuri äsken syömässä ja onnistuin syömään kohtuudella! Eli ei tarvinnut mennä oksentamaan. Hyvä minä! Nyt pitää vaan jättää ne karkit, limsat ja muut hyvät pois. Pitää muistaa että hyvää persettä ei saa syömällä. Syömällä ei saa kuin lisää läskiä ja sitä en missään nimessä halua. Mun perse on tällä hetkellä niin leveä et pahaa tekee ees kattoa sitä. Mä näytän nyt just sellaiselta ihmiseltä joka ei saa mitään aikaan elämässään eikä välitä itsestään tai muista ihmisistä. Saamattomalta ihravuorelta.

Tänään juuri katselin yhtä liikkuvaa lihavuorta ja että mun teki mieli huutaa sille että tee ittelles jotain! Se kävelikin kuin etana ja ihmiset jotka kävelee hitaasti on yhtä hitaita muissakin asioissa ja se ei vaan käy. Ihmiset jotka kävelevät reippaasti myös tarttuvat asioihin reippaasti ja saavat aikaiseksi toisin kuin ne hitaasti kävelevät vätykset.